NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
NARAVOSLOVJE
IN TEHNIKA
1.
URA
TEMA:
PROSTORNINO
PLINA LAHKO SPREMINJAMO
(UČ, str. 88-89)
1.
Za začetek si oglej videoposnetek, ki ga najdeš na naslednji
povezavi:
2.
Preberi snov v učbeniku na strani 88 in 89.
3.
Izvedi dejavnost (U str. 88).
4.
Odgovori na tri vprašanja na strani 89, v zvezek napiši naslov
Prostornino plina lahko shranjujemo in prepiši moram vedeti in
nariši nekaj primerov na to temo iz vsakdanjega življenja.
2.
URA
TEMA:
O
GOSTOTI
(UČ, str. 90-91)
1.
Za začetek si oglej videoposnetek, ki ga najdeš na naslednji
povezavi:
2.
Preberi snov v učbeniku na strani 90 in 91.
3.
Doma poišči nekaj predmetov, za katere predvidevaš, da bodo
plavali na vodi in nekaj predmetov, za katere predvidevaš, da bodo
potonili. To tudi preizkusi.
V
zvezek zapiši naslov O GOSTOTI, nariši razpredelnico (glej spodaj)
in jo dopolni.
ZAPIS
V ZVEZEK:
PREDMETI,
KI PLAVAJO NA VODI
Torej:
PREDMETI, KI IMAJO MANJŠO GOSTOTO OD VODE
|
PREDMETI,
KI V VODI POTONEJO
Torej:
PREDMETI, KI IMAJO VEČJO GOSTOTO OD VODE
|
-
-
-
|
-
-
-
|
3. URA
TEMA:
O
NEVARNIH SNOVEH (UČ, str. 92-94)
1.
Za začetek si oglej videoposnetek, ki ga najdeš na naslednji
povezavi:
Verjetno si po
ogledu posnetka ugotovil/a, da bomo danes spoznavali nevarne snovi,
ki jih označujemo s posebnimi znaki.
2.
Oglej si Powerpoint predstavitev: O NEVARNIH SNOVEH in ZNAKI ZA
NEVARNE SNOVI
3.
Odpri učbenik in preberi zapis na straneh 93 in 94.
4.
Prepiši v zvezek:
5.
RAZIŠČI:
Doma poišči nekaj nevarnih snovi, ki jih uporabljate v
gospodinjstvu. Oglej si njihovo embalažo in na njej znake za
nevarnost. Poišči vsaj tri nevarne snovi, z različnimi znaki za
nevarnost. V zvezek naredi spodnjo tabelo in vanjo zapiši nevarno
snov, nariši in zapiši ustrezen znak za nevarnost in kako ukrepati
ob morebitni nesreči s snovjo, če najdeš ta podatek na embalaži
(glej primer). Bodi pozoren, da so vse embalaže dobro zaprte.
Ustrezno ravnaj z njimi.
NEVARNA
SNOV
|
Tekoči
detergent za pranje perila
|
ZNAK
ZA NEVARNOST
|
Akutna
nevarnost
|
|
Comments
Post a Comment